سهم "مــــــــن" از "تــــــــو "

 




سهم "مــــــــن" از "تــــــــو "


عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ...!!!


هـــــمان ...


دلتــــنگی ِ بـی پایانی ست


که روزها دیوانه ام می‌کند ،


شب ها شاعر ...........!!!


گــرچه ،...


من شــعر نمی گویم !


آنــــچه می خـــوانی ،


شکوه هایی ست که تاب را از دلــــم ربوده است ... !!!



نظرات شما عزیزان:

mehraban
ساعت11:53---21 تير 1391
دکتر راست مي گفت ؛
که "روي" ، براي ِ سلامتي ِ مو مفيد است ..
از من که روي برگرداند ،
موهايم ، همه سفيد شدند !!!

سلام دوست عزیز مرسی که با حضور پرمهرتون به وبلگم رونق بخشیدید .
دلم میخواست که عضو وبلاگتون بشم اما مشغله کاری و هم عضو چند وبلاگ بودن این مجال رو از من میگیره که در خدمت شما دوست گرام باشم
باز هم به وبلاگم سر بزنید خوشحال میشم


تنها
ساعت18:24---20 تير 1391
سلام مرسی نظر لطف شماس وب شماهم عالیه باشه حتما دوس دارم باهاتون همکاری کنم فقط بهم فرصت بدین چون اصلا وقت ندارم بازم بهتون سرمیزنم شماهم منو تنها نذارین مرسی

تنها
ساعت18:21---20 تير 1391
نـِگــرآטּ نــبـآشــ..

مـَـטּ פֿـوبــ مے دآنـَــمـ..

بـآ פَـســرَت ِ نبــودَنٺ چـه کنـَـمـ..

تـو فـــقــط بـــرآیــــمـــ بــِـنـــویـســــ..

هــنـــوز هـــمـ بے مـטּ لــَـبـــפֿـنـــد مــــیــزَنـے...


arezoo
ساعت17:50---20 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ شنبه 20 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 16:57 نویسنده amir |